venerdì 17 agosto 2012

A day in Naples!

                                                      Hello beauties!

 Yesterday I decided to spend a day in the beautiful Naples . It's always a pleasure to spend some time there, even though the weather was SO hot! I took pictures in some of my favorite places... just like this one up there in Piazza del Plebiscito,  which is one of the largest squares in the city. It is located very closely to the gulf of Naples and it's bounded on the east by the Royal Palace which was (with Castel Nuovo,Maschio Angioino)  my favorite place ever when I was a little kid! I was wearing my new shorts from www.nastygal.com , a black corset from Pimkie, a vintage necklace (it's mom's), my lucky charm "Aries bracelet",  a bag from H&M and Meravigliosa black heels (www.meravigliosashoes.com) . 

                                                Ciao bellezze!
 
Ieri ho deciso di trascorrere una giornata nella splendida Napoli. E' sempre un piacere passare un pò di tempo lì! Ho  scattato foto in alcuni dei miei posti preferiti... come questa quì in alto in Piazza del Plebiscito, che è una delle piazze più estese della città.
E' situata vicino al golfo di Napoli ed è delimitata a est dal Palazzo Reale che (con il Maschio Angioino) era il mio posto preferito in assoluto quando ero bambina! Ho indossato i miei nuovi shorts comprati su www.nastygal.com , un corpetto nero di Pimkie, una collana vintage (di mamma) , il mio portafortuna "Braccialetto dell'Ariete"  , una borsa di H&M e scarpe nere di raso Meravigliosa (www.meravigliosashoes.com) .






Nessun commento:

Posta un commento